2 Ekim 2016 Pazar

30 yıl sonra yine yeniden...


Evet yanlış okumadınız 30 yıl sonra. Ben liseden mezun olalı 30 yıl olmuş. Bizim zamanımızda meslek liseleri pek bi modaydı ve sınavla girilirdi. Bende Yıldırım Beyazıt Endüstri Meslek Lisesi Makine Ressamlığı Bölümünde okudum. 86-87 mezunuyum. Hepimiz çil yavrusu gibi bir yerlere dağıldık. Yurt dışında yaşayan bir arkadaşımızın izne gelmesiyle başlayan macera çook mutlu bir sonla bitti maşallah.
Okul bittikten sonra iletişimi koparmadığımız arkadaşlar, face derken epey bir arkadaşımızı bulduk ve bir organizasyon yaptık. Hastaları olan, şehir dışında yaşayan gelemeyen arkadaşlarımız da var tabii ki. 32 kişilik sınıftan 22 kişi toplaştık. Bir de hocamıza ulaşabildik. Eeee iş bununla biter mi bir de onlara watsap grubu kurunca ben vur patlasın çal oynasın çeneler hiç susmuyor maşallah.



30 yıl sonra buluşunca o güne ait bir anı olsun istedim. Elimizdeki lise fotoğraflarımızdan bir kitap ayracı yaptırdım sağ olsun grafiker arkadaşım halletti. Dijital baskı olarak ta çıktılarını aldık.
Arkadaşlarımın çok hoşlarına gitti bana bile kalmadı inanın. Bunlarda kurdele takmak için yanlış delinmiş olanlar...

Çoook keyifliydi, sanki hiç ayrılmamış gibiydik. O gün birbirimize çok sarıldık, çok kucakladık, çok güldük, aradaki 30 yıl sanki hiç yokmuş gibiydi ve hala aynı şevkle birbirlerimizle görüşmeye devam ediyoruz ailelerimizle birlikte...


4 yorum:

  1. Seneye benim kirk yilliklar toplantisina ben de yaptirayim Dilek. Cok hosuma gitti. Harika olmus.

    YanıtlaSil
  2. Dilekciğim ne güzel bir toplantı olmuş , bizim böyle bir toplantı yapmamız çok zor. Kitap ayraçlarına bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar. Bazan zihni sinir fikirlerim olabiliyor.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim kızlar. Bazan zihni sinir fikirlerim olabiliyor.

    YanıtlaSil