17 Haziran 2015 Çarşamba

Kızlara Noel Anne Hırkası...



Daha önceki  bloğumda"dilekteninciler" ilk ördüğüm hırkayı yayınlamıştım. Bu hırkadan 3 adet ördüm.  Noel anne hırkası oldu (he he). Bu hırkayı, Bulut Gölgesi bloggerinin sahibesi Tülin ablanın yeğenine örmüştüm. Açıklamasını aşağıda veriyorum. Örmek isteyenlere yol gösterebilir belki.

Ana kuzusu ve Nako Baby Lüks minnoş ile 4 nolu şiş ile ördüm. (ilk ördüğüm 2 hırkayı Ana kuzusu ve Bonbon classik ile örmüştüm. ilmek sayıları daha farklı idi. İp kalınlığı  ve şiş değiştikçe ölçü ona göre değişebiliyor biliyorsunuz.)

Bu hırkaya yakadan başlıyoruz. Ana kuzusu ipi ile 50 ilmek ile başlanıyor. 4 parmak kadar örüyoruz. (daha fazla örülmesin, çünkü yaka, kollar ve etek kısmı genişleme yapıyor)
Nako baby ipine geçiyoruz. Yaka bitipte Nakoya geçtiğimizde toplam ilmek sayımız 70 olacak.
Önler için 13 ilmek
Arka için 24 ilmek
Kollar için 8+20= 10 ilmek

Ben çok eğlenerek örmüştüm. Umarım düzgün ve yardımcı olacak şekilde anlatabilmişimdir. Örmek isteyenlere kolay gelsin
Hepinize keyifli bir gün dilerim canlar.

4 yorum:

  1. Fotoğraflarda göründüğünden daha güzel aslı :)
    Eline, koluna sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Sultanım. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Dilekciğim.Ne iyi oldu da tekrar blog açtın.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nazanım. Esti kapattım yetişemiyorum, diye sonra da pişman oldum, konuşmuştuk ya. Şimdi de yeni bir heyecan benim için bakalım inşallah bu sefer uzun olur he he. Öptüm seni çok

    YanıtlaSil